Ben kimim?

Fotoğrafım
1961, Eskişehir Sivrihisar doğumluyum. Liseyi Kabataş Erkek Lisesi'nde, üniversiteyi İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde okudum. Anesteziyoloji ve Reanimasyon eğitimimi GATA'da tamamladım. 1993 Eylül'ünden 2011 Şubatına dek Çukurova Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Anesteziyoloji Anabilim Dalı'nda çalıştım. 15 Şubat 2011 tarihi itibariyle emekli olup İstanbul'a yerleştim.

26 Aralık 2011 Pazartesi

KILIÇLI KÖYÜ - KURNAKÖY YÜRÜYÜŞÜ

25 Aralık 2011, Pazar günü, Ayakizleri grubunun Kılıçlı Köyü - Kurnaköy yürüyüşüne katıldık.
Sabah 07.00'de Metrocity önünden bindiğimiz midibüs Beykoz sırtlarında Kılıçlıköy'de diğer midibüs ve otobüs ile buluştu. Kahvaltı sonrasında çamurlara bata çıka 4 saatlik bir yürüyüş ve Kurnaköy'ün sahilinde bizi bekleyen hamsi ızgara ve kendi getirdiğimiz şarap ile günü bitirip akşamüstü 18.00 gibi tekrar Metrocity'de midibüsümüzden indik.











Resim yazısı ekle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder