Ben kimim?

Fotoğrafım
1961, Eskişehir Sivrihisar doğumluyum. Liseyi Kabataş Erkek Lisesi'nde, üniversiteyi İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde okudum. Anesteziyoloji ve Reanimasyon eğitimimi GATA'da tamamladım. 1993 Eylül'ünden 2011 Şubatına dek Çukurova Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Anesteziyoloji Anabilim Dalı'nda çalıştım. 15 Şubat 2011 tarihi itibariyle emekli olup İstanbul'a yerleştim.

1 Şubat 2015 Pazar

YİNE HİSARÖNÜ

Ramazan bayramı nedeniyle hafta başı ve sonundaki iki günün de tatil ilan edilmesi, 9 günlük bir tatil fırsatı yarattı.
Hakan ve Füsun'un ısrarları ile bu haftayı yelken yaparak değerlendirmeye yeltendik. Ancak 2 hafta kala tekne bulmak mümkün olmadı. Tam, "sağlık olsun, bir dahaki sefere" derken, Yüksel Yatçılık'tan Burçin Hanım aradı ve 10 yaşında 41 feetlik bir teknenin boşa düştüğünü söyledi, isteyip istemediğimizi sordu. Hemen tuttuk.

27 Ağustos 2011 cumartesi günü öğlen 3.00 gibi Netsel Marina'da idik. Tekneyi teslim almamız, kumanya alışverişi ve tekneye yerleştirilmesi ve marinadan çıkış 18.00'i buldu. Hayatımda ilk kez hava kararırken bir yere ulaştım. Demir attım, geceyi alargada geçirdim (Kumlubük).

Rotamız şöyleydi:
Cumartesi: Netsel-Kumlubük
Pazar: Kumlubük-Bozukkale

Pazartesi: Bozukkale- Selimiye
Salı: Selimiye-Bencik-Dirsek Bükü
Çarşamba: Dirsek Bükü - Aktur - Söğüt
Perşembe: Söğüt - Serçe
Cuma: Serçe - Netsel Marina (Marmaris)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder