Ben kimim?

Fotoğrafım
1961, Eskişehir Sivrihisar doğumluyum. Liseyi Kabataş Erkek Lisesi'nde, üniversiteyi İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde okudum. Anesteziyoloji ve Reanimasyon eğitimimi GATA'da tamamladım. 1993 Eylül'ünden 2011 Şubatına dek Çukurova Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Anesteziyoloji Anabilim Dalı'nda çalıştım. 15 Şubat 2011 tarihi itibariyle emekli olup İstanbul'a yerleştim.

2 Eylül 2012 Pazar

ÇILGIN

14 yıl önce Onur Can'ın seçimi ile siyah değil de bembeyaz bir köpeğimizin olması ile başlamıştı bu rüya. Adını Onur Can koydu.

Ömrünün neredeyse tamamına yakınını Adana'daki evimizde geçirdi Çılgın.

2011 başı itibariyle de Istanbul'a geldi bizimle birlikte.
Istanbul'a çok çabuk alıştı. Hareketlendi. Yaşı ilerlemiş olmasına rağmen yürüyüş performansındaki artış ile bizi şaşırttı.
Sonra bir gün hep büyük olan göbeğinde sertlik, hassasiyet ve ağrı ile başlayan bir sürece giriverdik. Çekilen filmde karnında kocaman bir tümör görüldü. Ne yapacağımızı bilemedik önce. Sonra son günlerini hastane, ameliyat sıkıntısından uzak, evinde geçirmesinin daha uygun olacağına karar verdik. Ağrısı olursa da uyutulmasına da katlanabileceğimizi düşündük.
Bir buçuk ay içinde neredeyse bütün kasları eridi. Son günlerinde artık kucağımızda dışarı taşır ve geri getirir olduk.
Bizi hiç yormadan, kendi sıkıntısı ile kendisi baş ederek son günlerini yaşadı ve 15 Ağustos 2012, çarşamba akşamüstü aramızdan ayrılmaya karar verdi.
Rüyamız bitti.

1 yorum:

  1. Seni çok sevmiştik sevgili Çılgın... Gittiğin yerde mutlu ol... :(

    YanıtlaSil