Ben kimim?

Fotoğrafım
1961, Eskişehir Sivrihisar doğumluyum. Liseyi Kabataş Erkek Lisesi'nde, üniversiteyi İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde okudum. Anesteziyoloji ve Reanimasyon eğitimimi GATA'da tamamladım. 1993 Eylül'ünden 2011 Şubatına dek Çukurova Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Anesteziyoloji Anabilim Dalı'nda çalıştım. 15 Şubat 2011 tarihi itibariyle emekli olup İstanbul'a yerleştim.

3 Ekim 2014 Cuma

YILBAŞI'NDA MİDİLLİ - GECİKMİŞ NOTLAR

2013'ü 2014'e bağlayan günün akşamını Midilli'de idrak ettik. Ayakizleri'nin programına katılarak 3 gün geçirdiğimiz Midilli Adası'nı hem çok beğendik, hem de çok keyif aldık.

29.12.2013
Gece 22.00 gibi 4. Levent'ten bindiğimiz grup otobüsümüz sabah 5.00 gibi Ayvalık'ta idi. Sabah kahvaltısı için yeni açılmış bir kahveye hücum edip beraberimizde getirdiğimiz kahvaltılıklar ile midemizi doyurduk. Feribot için gümrüğe girişimiz saat 8.00'i buldu. Otobüsümüzü Ayvalık'ta bırakıp Ayvalık'ı da gerimizde bırakıp Midilli'ye doğru yollandık.

İki buçuk saatlik bir yolculuk sonrasında Midilli Limanı'na sokulup iskeleye baştankara yanaştık.
Gümrük işlemlerimiz çok uzun sürmedi.Mitilen Tur'dan Aris Lazaris bizi karşıladı ve yürüme mesafesindeki otelimize bıraktı: Hotel Blue Seas. İki kişinin zor sığdığı asansörle odamıza çıkıp kapıyı da açmayı başardıktan sonra deniz manzaralı odamızın balkonuna çıkınca değmeyin keyfime.

Hemencecik "kısa bir şehir turu var" dendi, aşağıya indik.

Sonra da attık kendimizi sokaklara.

Önce bir kütüphaneye götürüldük.

Bizim kanuna benzeyen çok telli bir saz ile kısa bir konsere kulak verdik.

Sonra yeniden sokaklara attık kendimizi.